دامنه این رقابت آنچنان گسترده شده که حتی مجموعه ای همچون دیجی کالا نیز دیگر احساس امنیت نمی کند و برای بقا نیاز به ایده های جدید را با پوست و استخوان احساس می کند.
در همین راستا شنیده های دیجیاتو از منابع موثق حکایت می کنند که دیجی کالا با سایتی جدید وارد حوزه مد و پوشاک شود.

سایت مذکور «دیجی استایل» نام دارد و قرار است در آن محصولاتی همچون پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه به فروش رسد. علاوه بر حوزه پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی نیز قرار است دیگر عناوین این فروشگاه ها را تشکیل دهند.
اما اینکه چرا دیجی کالا حوزه مد و پوشاک را در قالب سایتی جداگانه عرضه کرده و آن را همچون محصولات دیگر در سایت خود قرار نداده، سؤالی است که هنوز به صورت رسمی پاسخ به آن داده نشده است.
در وهله اول می توان اینطور برآورد کرد که محصولات پوشیدنی جهت ارائه بهتر به کاربر، نیاز به فضایی جدید داشته اند. فضایی که در آن ساختاری متفاوت با آنچه که در دیجی کالا شاهدش هستیم، وجود داشته باشد تا کاربر بتواند با آرامش ذهنی بیشتری به خرید مشغول شود.
اما واقعیتش این است که کلیه موارد مذکور می توانستند در داخل خود دیجی کالا نیز پیاده سازی شوند. پس ایجاد سایت جدید می تواند دلایل دیگری داشته باشد.
یکی از این دلایل که محتمل ترین آن ها نیز به نظر می آید، به ساختار شراکتی سایت جدید بر می گردد.

آنطور که در سایت دیجی استایل آمده، این مجموعه متعلق به شرکتی با نام «آوازه نو پوشان پارسی» است. نگاهی به آگهی ثبت این شرکت نشان می دهد که برادران محمدی (به عنوان مؤسسین دیجی کالا) و شرکت سرآوا (به عنوان سرمایه گذار اصلی دیجی کالا) برای راه اندازی سایت جدید با شرکتی با نام «لیلیان مد» شراکت کرده اند.
لیلیان مد مجموعه ای است که در حال حاضر نمایندگی برندهای پوشاکی همچون Debenhams و Superdry را در اختیار دارد و در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار متر مربع فضای فروشگاهی را در ایران در اختیار دارد.
اما در مورد لیلیان مد نیز بد نیست بدانید که این شرکت خود زیرمجموعه ای از شرکت «شکوفا» است. شکوفا مجموعه ای قدیمی است که به صورت خانوداگی اداره شده و قدمت آن به سال ۱۳۲۱ بر می گردد. امروزه شکوفا متشکل از ۱۱ شرکت است که تجارت خود را در زمینه کالاهای آرایشی بهداشتی، الکترونیک، مد و غذا متمرکز نموده اند.
گروه شرکت های شکوفا در بازار مشهد توسط حاجی علی اکبر شکفتی به عنوان یک شرکت عمده فروشی تاسیس گردید. نام شرکت شکوفا برگرفته شده از نام فامیل این خانواده می باشد

در نهایت با مشاهده پروفایل لینکدین مدیرعامل موقت دیجی استایل، می توان به این نتیجه رسید که گروه دیجی کلا، نزدیک به ۱ سال است که جهت راه اندازی سایت جدید در حال فعالیت هستند و احتمالا این سایت را به صورت رسمی در روزهای آینده معرفی خواهند کرد.