مقام معظم رهبری مدظله العالی
پخش آثار

رابطه نامشروع شاه عربستان با مستخدمش

سه شنبه 29 تیر 1395 | 0 دیدگاه

ناگفته‌هایی از روابط خصوصی شاه و اشرف‌ پهلوی - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/.../ناگفته‌هایی-از-روابط-خصوصی-شاه-و-اشرف‌-پهلوی
۱۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فاصله کاخ رضا شاه با قصر محمدرضا( ولیعهد) چیزی در حدود یک ... ایران چشم گیر افتاد، رابطه جنسی نامشروع برقرار نمود که تا حدودی با .... ارنست پرون: فردوست در خاطرات خود می نویسد: در مدرسه «له روزه» در سوییس مستخدمی وجود داشت که راهرو و اتاق ها را تمیز می کرد. .... مرکل در مورد اعدام کودتاگران در ترکیه هشدار داد.

ناگفته‌هایی از روابط شاه و اشرف پهلوی - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/279487/ناگفته‌هایی-از-روابط-شاه-و-اشرف-پهلوی
۱۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اشرف پهلوى خواهر توأمان شاه که همواره از ناحیه والدین نادیده گرفته مى شد و فردوست از او به ... در دوران نوجوانى و بلوغ با مهرپور تیمورتاش (پسر وزیر دربار) رابطه عشق و ..... کامروایى، گرد آورى ثروت از راههاى نامشروع، پورسانت گیرى، زد و بند با ..... «له روزه» در سوییس مستخدمی وجود داشت که راهرو و اتاق ها را تمیز می کرد.

دختری که خود را فرزند رابطه پنهان گوگوش و شاه می داند + ...

shiraze.ir/fa/.../دختری-که-خود-را-فرزند-رابطه-پنهان-گوگوش-و-شاه-می-داند-تصاویر
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فساد اقتصادی و اخلاقی پهلوی ها و روابط نامشروع شاه با خواهرش ... این ادعای زنی با نام «شادی پهلوی» است که خود را فرزند رابطه پنهانی شاه مخلوع ایران و ... پیام دادم و گفتم برای آزمایش DNA به ترکیه بیاید تا داستان خود را ثابت کنم.

عکس دیده نشده از محمدرضا و فرح پهلوی در مکزیک - بولتن نیوز

www.bultannews.com/fa/news/.../عکس-دیده-نشده-از-محمدرضا-و-فرح-پهلوی-در-مکزی...
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - از روابط هم جنسی بازی با خدمتگذار دبیرستان در سوئیس گرفته تا روابط ..... فساد دربار شاه رو با اینکه اون زمان نبودم قبول دارم ولی به این اعتقاد دارم ...


اخبار-از روابط نامشروع محمدرضا با اشرف تا ازدواج مخفی با ...

parguon.ir/news/show/3430/از-روابط-نامشروع-محمدرضا-با-اشرف-تا-ازدواج-مخفی-با
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عراق و شام مقدمه زمین گیر کردن ایران بود / دفاع از حریم اهل بیت (ع) دفاع از ... گوگوش از جمله افرادی بود که با محمدرضا شاه روابط نامشروع داشته است.

اجتماعی - اقتصاد بانک

www.eghtesadebank.ir/مقالات-اقتصادی/itemlist/category/98-social.html?start=696
تاثیر قطع ارتباط با عربستان بر واردات خودرو ..... فاصله کاخ رضا شاه با قصر محمدرضا( ولیعهد) چیزی در حدود یک کیلومتر بود. ... بود) در نظر ولیعهد ایران چشم گیر افتاد، رابطه جنسی نامشروع برقرار نمود که تا حدودی با میانجی گری .... خاطرات خود می نویسد: در مدرسه «له روزه» در سوییس مستخدمی وجود داشت که راهرو و اتاق ها را تمیز می کرد.

I Love Son of Man @i_love_son_of_man_ Instagram ...

https://websta.me/n/i_love_son_of_man_/
مستخدمی در مدرسه "له روزه" در سویس که محمدرضا در آنجا تحصیل می کرد. ... جنبش ها و انجمن های "حقوق زنان" و منتقدین شدید لحن بعضی از عربهای چند زنه عربستان ! ... علنی شدن رابطه محمدرضا شاه با مهری دیوسالار طاقت فوزیه را طاق کرد و به قهر به مصر رفت . .... اما زمانی که خبر روابط نامشروع اشرف با بوشهری پس از چاپ در مطبوعات خارجی، به ...

برچسب ها - شاه

hodana.ir/fa/tag/141/شاه
نظر آیت‌الله هاشمی درباره جنگ با عربستان ... روابط خوبی با کشورهای عرب به ویژه عربستان و پادشاه... و شاه را بیرون و دست ... برداشت می شود مستخدمی شاه باغی مَلس سنگان پوست سفید... کبابی ... قتل زن جوان به دلیل امتناع از برقراری رابطه نامشروع!

خیانت‌های شاه و تلاش نهضت آزادی برای حفظ رژیم سلطنتی و ...

www.awalnews.ir/.../خیانت‌های-شاه-و-تلاش-نهضت-آزادی-برای-حفظ-رژیم-سلطنتی-و-ب...

۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیانت‌های شاه و تلاش نهضت آزادی برای حفظ رژیم سلطنتی و بختیار ..... اما می‌خواهد به ‌گونه‌ای وانمود کند که گویا این عربستان است که با سیاست افزایش ..... اقتدار ملی رابطه تنگاتنگی با جایگاه مردم در یک نظام سیاسی دارد. .... سه ماده‌ای رژیم پهلوی را نامشروع اعلام کرده بود: «خلاصه سه ماده مذکور این بود: :[1] سلطنت کنونی ...

768 بازدید

دیدگاه خود را ارسال کنید

comments
کد امنیتی رفرش
مطالب بر اساس
بازدید
جدید ترین
پیشنهادی
×